مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

لیبل پوشاک

10 / 10
از 1 کاربر

لیبل پوشاک یکی از انواع لیبل می باشد که جهت شناسایی مشخصات و قیمت لباس ها مورد استفاده قرار میگیرد . از انواع برچسب پوشاک می توان لیبل تایوک ( مختص بروشور لباس ) و لیبل متو ( مختص تولید پوشاک ) را نام برد .


لیبل تایوک :

لیبل تایوک لیبل هایی هستند که از الیاف پارچه ای و مصنوعی تشکیل شده اند و معمولا مشخصات محصول و یا دستور شستشو روی آن چاپ می شود ، این گونه لیبل ها توسط لیبل پرینتر و با استفاده از نوع خاصی از ریبون رزین چاپ می شوند . این گونه ریبون ، ریبون رزین قابل شستشو و یا Washable نام دارد . در صورتی که این لیبل پوشاک با ریبون رزین مناسب چاپ شوند در برابر انواع حلال ها و آنزیم ها از مقاومت بالایی برخوردار می شوند و ماندگاری طولانی تری نیز خواهند داشت .

بر روی لیبل تایوک می توان بارکد و همینطور ایران کد مشخصات کالا و و دستور شستشوی لباس ها را چاپ نمود . لیبل های تایوک یا Textile Roll در صنایع نساجی و پوشاک مورد استفاده قرار میگیرند .


لیبل مخصوص تولید پوشاک (METO) :

این نوع لیبل در خط تولید پوشاک توسط دستگاه لیبل زن دستی مورد استفاده قرار میگیرد ، لیبل مخصوص تولید پوشاک (METO) در درون دستگاه لیبل زن دستی قرار میگیرد و کد بصورت حرف یا عدد و یا ترکیبی از حرف و عدد بر روی لیبل چاپ می شود و همزمان توسط دستگاه لیبل زن دستی روی قطعه پوشاک حک می شود ، با به کارگیری این تکنولوژی روشهای دستی کد گذاری قطعات پوشاک و استفاده از صابون خیاطی حذف می گردد و به جای آن از لیبل مخصوص پوشاک (METO) استفاده می شود .

لیبلهای مخصوص پوشاک در سایز و رنگ های مختلف تولید گردیده است و از جهت چسبندگی دارای درجات می باشد .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()