مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

طریقه ی نصب لیبل پرینتر بیانگ مدل 2300

10 / 10
از 3 کاربر

طریقه ی نصب لیبل پرینتر بیانگ مدل 2300 بر روی کامپیوتر با مطالعه ی دفترچه راهنما امری بسیار ساده می باشد . لیبل پرینتر بیانگ 2300 یکی از محصولات شرکت سامسونگ است و متعلقات آن در پک خرید شامل : دستگاه لیبل زن ، آدابتور ، کابل برق ، کابل USB ، ریبون ، برچسب و لیبل و نرم افزار می باشد .

طریقه ی نصب لیبل پرینتر بیانگ مدل btp 2300 :

اتصال لیبل پرینتر بیانگ به کامپیوتر : در مرحله ی اول آدابتور لیبل زن ، کابل برق و کابل USB را از سویی به کامپیوتر و سویی دیگر به لیبل پرینتر اتصال داده و دستگاه را آماده به کار نمایید .

نصب سی دی نرم افزار : CD را در جایگاه سیستم کامپیوتر قرار دهید سپس نرم افزار به صورت خودکار نصب میگردد و بر روی دسکتاپ کامپیوتر شما به نام BYLabel به صورت آیکون نمایان می گردد . با کلیک کردن بر روی آن پنجره ی زیر اجرا می شود :


اجرای این پنجره به منزله نصب درست نرم افزار میباشد .

نحوه ی گذاشتن ریبون و لیبل داخل لیبل زن بیانگ 2300 : نحوه ی قرار گیری ریبون در محفظه ی دستگاه لیبل زن می بایست به صورتی باشد که روی مات ریبون به طرف بالا در ابتدای دستگاه و لیبل نیز در انتهای دستگاه به طریقی قرار داده شود همچنین لیبل را طوری بر روی محور قرار دهید که دقیقا در قسمت وسط قرار گیرد و از بین گیره ی زیر ریبون و روی چشمی دستگاه به شکلی عبور دهید که کاملا در راستای محور و وسط قرار بگیرد .


در این مرحله تنظیم هماهنگ شدن اندازه ی لیبل مورد نظر با نرم افزار صورت میپذیرد : از منوی نرم افزار گزینه ی File را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه ی  New کلیک کنید در این قسمت سایز رول و اندازه ی لیبل قابل تنظیم می باشد ، در قسمت Page اندازه طولی رول را مشخص کنید و در قسمت label اندازه ی لیبل و تعداد لیبل در یک سطر را مشخص نمایید و با کلیک بر روی گزینه ی Ok صورت می پذیرد .


تایپ بر روی لیبل : با استفاده از منوی دست چپ گزینه T یا Text را انتخاب کرده و در صفحه ی سفید نرم افزار کلیک کنید و عملیات تایپ را انجام دهید . ( توجه داشته باشید که تایپ انجام شده خارج از کادر نباشد )


 بعد از تایپ Print کنید .

با گزینه ی Barcode در منوی دست چپ بر روی لیبل می توانید چاپ بارکد با تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و با گزینه ی Picture عکس مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی لیبل چاپ کنید . بارکد تولید شده توسط لیبل پرینتر بیانگ با تنظیمات بارکدی استاندارد از طریق بارکدخوان و امکان اعمال آن به صندوق یا کامپیوتر امکان پذیر می باشد .

تراز ایران مرجع تخصصی فروش انواع لیبل پرینتر ، فیش پرینتر ، لیبل ، ریبون و ... می باشد که با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه فعالیت خود را در سراسر کشور ارائه داده است در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()