مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

انواع لیبل

10 / 10
از 4 کاربر

انواع لیبل از قبیل کاعذ گلاسه ، کاغذ نیمه گلاسه و کاغذ مات و ... است که هرکدام از این ها در رنگ بندی آبی ، قرمز ، بنفش و ... موجود می باشد در واقع این برچسب ها را می توان به رنگ دلخواه در آورد که از نظر چسبندگی در دو نوع برچسب معمولی و پرچسب می باشد که در صنایع نساجی جهت ردیابی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد این برچسب ها از نظر مارک نیز متفاوت هستند مانند : جک و فاسون آلمان ، رول کاور ایتالیا ، فنلاند و ...

از ویژگی های برچسب کاغذی می توان به ارزان و براق بودن برچسب ، داشتن سطحی صاف و چسبدار و مقاوم بودن و جنس اکریلیک پشت آن اشاره نمود که این برچسب ها در صنایع دیگر مانند بسته بندی کالاها مورد استفاده قرار میگیرد و برای کارهای سبک و کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگیرد .

رول پارچه ای :

این نوع رول کاغذ فاقد چسب می باشد و در پخش پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد .

 

لیبل تایوک :

این نوع لیبل از به صورت فشرده از الیاف پارچه ساخته شده است که در صنایع خودرو سازی مورد استفاده قرار میگیرد از کاربرد های مهم لیبل تایوک استفاده در درخت سیم بوده که دو سر آن به هم چسبیده و غیر قابل جدا شدن می باشد .

 
 

برچسب امنیتی ( تگ لیبل ) :

این گونه لیبل دارای مدار مغناطیسی می باشد و در انبارها و فروشگاه ها جهت جلوگیری از بیرون بردن غیر مجاز کالا و سرقت مورد استفاده قرار میگیرد قابل به ذکر است که این امر فقط در فروشگاه هایی که مجهز به سیستم دزدگیر هستند قابل اجرا می باشد .

 

برچسب حرارتی :

رول حرارتی یا همان برچسب حرارتی در بخش پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد برچسب های حرارتی هیچ گونه نیازی به ریبون جهت چاپ ندارند .

 

برچسب وید :

void label یا همان برچسب وید در دو نوع شطرنجی و نقره ای تولید شده است که از نظر کشیدگی بسیار مقاوم بوده و از لحاظ حرارتی تا 80 درجه سانتی گراد را تحمل می کند این نوع برچسب برای امور گارانتی محصولات کاربرد دارد .

برچسب وید شطرنجی : این نوع برچسب بر روی کالا چسبانده شده و پس از کندن ، مقداری از آن به صورت شطرنجی بر روی کالا قرار میگیرد قابل استفاده ی مجدد نمی باشد .

برچسب وید نقره ای : این نوع برچسب پس از جدا شدن از محصول کلمه ی VOID بر روی کالا باقی مانده و قابل استفاده ی مجدد نمی باشد .

 

برچسب پشت متال :

این نوع برچسب به علت داشتن چسبندگی بسیار بالا برای کالاهایی که از سطوح روغنی برخوردار می باشد مورد استفاده قرار میگیرد .

 

برچسب اموال :

همان طور که از اسم آن پیداست این گونه برچسب ها جهت اموال سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و از نظر جنس بسیار ضخیم تر از سایر لیبل ها می باشد .

 

برچسب سکوریتی( security label ) :

این گونه لیبل ها که به برچسب گچی نیز معروف می باشد در امور امنیتی و گارانتی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و پس از چسباندن هیچگونه قابل کندن نمی باشد این نوع برچسب به عنوان برچسب اموال نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

 

برچسب بی رنگ و شفاف :

این گونه برچسب بی رنگ بوده و ار دو طرف نوشته های آن قابل رویت می باشد و به طور معمول بر روی شیشه ی خودروها و یا کارت ضمانت قطعات الکترونیکی چسبانده می شود .

 

 
 

برچسب پی وی سی ( pvc label ) :

برچسب پی وی سی به صورت پلاستیکی حالت بوده ، از نظر کشیده شدن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در دو نوع مات و براق تولید می گردد این نوع لیبل در برابر عوامل محیطی از قبیل باد ، باران و گرما بسیار مقاوم است و تا دمای 80 درجه سانتی گراد را تحمل می کند . موارد استفاده ی این لیبل در داروخانه ها ، لوازم خانگی و لوازم خودرو می باشد .

 
 

برچسب متال :

این نوع لیبل از جنس آلیاژ فلز ساخته شده است و در برابر کشیده شدن بسیار مقاوم است و در دمای 40- و 220 درجه چسبندگی خود را خفظ می کند برچسب متال قابل شستشو و ضد خش می باشد و برای چاپ آن ها باید از ریبون رزین استفاده نمود موارد استفاده ی برچسب معرفی شده در لوازم خانگی ، لوازم خودرو و الکتروموتورها می باشد و می توان گفت به گونه ای معرف محصول هستند .

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()