مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
مبلغ ( تومان ) :
تا

لیبل پرینتر صنعتی

10 / 10
از 1 کاربر

لیبل زن صنعتی همچنانکه از نامش پیداست و انتظار می رود، برای چاپ برچسب و لیبل در تعداد زیاد استفاده دارد. در عین حال لیبل زن صنعتی مشخصاتی دارد که انواع معمولی این دستگاه از آن محروم اند. از دیگر مشخصه هایی که می توان درباره انواع لیبل زن صنعتی اشاره کرد، امکان چاپ لیبل با عرض و طول بیشتر، سرعت بیشتر در چاپ، پشتیبانی از زبان های بیشتر برای چاپ، توانایی چاپ بارکدهای تک بعدی و دو بعدی است. امکان اتصال به دستگاه های جانبی بیشتر و تجهیز بودن به درگاه های ارتباطی بیشتر، داشتن صفحه نمایش برای کمترل تعداد برچسب های چاپ شده و عموما ساختار بدنه محکم از را می توان از دیگر مشخصات انواع لیبل زن صنعتی به شمار آورد. خرید لیبل زن صنعتی از فروشگاه لیبل پیپر، که علاوه بر فروش انواع لیبل زن، انواع لیبل و ریبون را نیز عرضه می کند، هم آسان است و هم ارزان. آسان به این دلیل که می توانید به دو روض آنلاین و حضوری لیبل زن صنعتی بخرید. و ارزان به این سبب که قیمت لیبل زن صنعتی در فروشگاه لیبل پیپر، با نرخی رقابتی وضع می شود و این امر در نهایت به سود خریداران خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا همزان از مشاوره کارشناسان ما نیز بهره ببرید. 

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
1مجموع 8 محصول

لیبل پرینتر صنعتی TSC مدل ME240 محصولی از تایوان با طراحی فوق العاده صنعتی و قابلیت های گسترده ، دستگاهی پیشرفته جهت تجهیز ادارات و کارخانه های صنعتی می باشد و به دلیل ساختار نیرومند و دوام بالا می توان به نسبت قیمت لیبل پرینتر های موجود در بازار و قابلیت های بی نظیر TSC یکی از محصولات ویژه معرفی نمود .

پرینتر لیبل صنعتی TSC مدل TTP-2410M PRO ساخت کشور تایوان با بهره جویی از پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی و تولید شده است ، لیبل زن معرفی شده در گروه پرینتر لیبل صنعتی قرار گرفته است و بهترین انتخاب برای چاپ بر چسب ، طراحی لوگو ، شکل های گرافیکی و تولید بارکد واقعی در کارخانه ها و خط تولید سریع می باشد .

لیبل زن صنعتی TSC مدل TTP-344M Pro در گروه چاپگر حرارتی صنعتی بر رول برچسب کاغذی قرار گرفته است ، مکانیزم چاپ در سیستم 344m pro در دو حالت حرارتی مستقیم و انتقال حرارتی می باشد که می توان با لیبل حرارتی بدون ریبون یا با لیبل کاغذی با ریبون چاپ اطلاعات را انجام نمود ، چاپگر لیبل TSC ساخت تایوان همراه با 12 ماه گارانتی می باشد .

چاپگر حرارتی بارکد صنعتی TSC-MX240 دستگاهی قدرتمند جهت چاپ لیبل به همراه ریبون می باشد که اطلاعات ثبت شده به مدت طولانی بر روی لیبل ذخیره می ماند ، سرعت چاپ در پرینتر لیبل TSC برابر با 356 میلیمتر بر ثانیه می باشد که سرعت فوق تصور را با وضوح چاپ 200DPI فراهم می نماید ، چاپگر لیبل TSC دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .

1مجموع 8 محصول
نمایش همه
علاقه مندی ها ()