مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

پوز موبایلی فراسو

10 / 10
از 1 کاربر

شرکت فراسو از اولین تولیدکنندگان صندوق فروشگاهی، تبلت، اسمارت باکس، هدفون، پوز موبایلی و دیگر قطعات الکترونیکی و دیجیتالی در کشور است، که بیشترین آمار خرید و محبوبیت را در بازار های داخلی از آن خود کرده است. پوز موبایلی فراسو یا مینی پوز فراسو از جدیدترین و پیشرفته ترین تولیدات این شرکت دیجیتالی است، که به دلیل کیفیت بالا، دوام، سهولت استفاده، طراحی خاص و متناسب با ارگونومیک دست انسان، به سرعت در سیستم های فروش اکثر فروشگاه ها، غذاخوری ها و مشاغل تولیدی و خدماتی قرار گرفته است. هرچه تعداد دستگاه های مورد استفاده در سیستم اتوماسیون فروشگاه ها بیشتر باشد، لزوم یکی کردن آنها در بالا بردن سرعت فروش اهمیتی دوچندان پیدا می کند، به همین علت است که امروزه استفاده از تاچ پوزها گسترش پیدا کرده و در بین تولیدات داخلی پوز موبایلی فراسو با بهره گیری از بالاترین استاندارد های ساخت و فناوری های روز دنیا در مقایسه با مدل های مشابه خارجی خود متقاضیان بیشتری دارد.

ویژگی های پوز موبایلی فراسو

تاچ پوزها جدیدترین نسل صندوق های فروشگاهی هستند، که پس از مدل های قدیمی تر خود یعنی صندوق های ECR، و کلاسیک پوزها به بازار آمدند و مورد استقبال اکثر اصناف فروشگاهی، تولیدی و خدماتی قرار گرفتند. این پایانه های فروشگاهی در ابعاد گوشی های هوشمند هستند، و کار با آنها هم به همان میزان ساده است و نیاز به هیچ گونه آموزشی ندارد. فراسو اولین و معتبرترین برند داخلی در ساخت این پایانه های فروشگاهی است، که مدت هاست در تولید تجهیزات دیجیتال و مخابراتی در کشور فعالیت می کند، و از معروف ترین مدل های تولیدی این شرکت می توان صندوق فروشگاهی لمسی فراسو مدل FPS-1010، صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل FPS-2050 و پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو مدل FPS-2850 را نام برد.

پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو از جدیدترین تولیدات این شرکت و مدل ارتقا یافته صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل 2050 است، که در ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. از ویژگی های پوز موبایلی فراسو باید به سخت افزار قدرتمند آن اشاره کرد که شامل پردازنده 4 هسته ای 1.3 گیگا هرتزی، نمایشگر 5.1 اینچی تمام لمسی، 512 مگابایت حافظه رم، 4 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین 2.1 مگا پیکسلی، پشتیبانی از سیم کارت های 2G و 3G و چاپگر حرارتی 5.8 سانتیمتری که در بالای صفحه لمسی موبایل پوز فراسو قرار می گیرد اشاره کرد، که این ویژگی های منحصر به فرد با قرار گیری در کنار سیستم عامل کاربر پسند اندروید تکمیل می شود.

مینی پوز بی سیم فراسو به طور پیش فرض مجهز به نرم افزار فروشگاهی و انبار داری فراسو است و در گروه صندوق های از پیش برنامه ریزی شده قرار می گیرد. پایانه فروشگاهی سیار فراسو مانند دیگر صندوق های فروشگاهی با امکاناتی نظیر مدیریت خرید و فروش و موجودی کالاها، گزارش گیری های حسابداری، مدیریت پرسنل و پرداختی سریع و آسان مورد استقبال اکثر فروشگاه ها، رستوران ها، داروخانه ها و مشاغل خرده فروشی قرار گرفته است و همین طور با سرعت بالای اتصال به درگاه های بانکی سبب کوتاه تر شدن صف های فروش در فروشگاه ها و رضایت مشتریان شده است.

قیمت پوز موبایلی فراسو

امروزه صندوق های فروشگاهی جزء لاینفک راه اندازی هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ هستند، که برای مکانیزه کردن و مدیریت راحت تر بخش های فروش به کار می روند. موبایل پوز فراسو از محبوبترین تاچ پوزهای فروشگاهی در کشور است، که از تمام امکانات یک پایانه فروشگاهی قدرتمند بهره برده و با خدماتی از قبیل گارانتی رضایت، گارانتی کیفیت و خدمات طولانی مدت پس از فروش بالاترین آمار فروش را در بین پایانه های فروشگاهی را از آن خود کرده است. سهولت دسترسی از جمله مزایایی است که توسط شرکت فراسو و با اعطا نمایندگی های مجاز و معتبر برای این محصولات فراهم شده است، بطوریکه با خرید پایانه فروشگاهی لمسی فراسو ازاین نمایندگی ها می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو را در درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید و از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی آن آسوه خاطر باشید. قیمت پز موبایلی فراسو از دیگر مزیت های این پایانه فروشگاهی است، که به دلیل استفاده از تجهیزات داخلی در ساخت آن، نسبت به دیگر مدل های مشابه خارجی مقرون به صرفه تر است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()