مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

پوز فروشگاهی فراسو

10 / 10
از 1 کاربر

پوز فروشگاهی فراسو که به آن صندوق موبایلی نیز گفته می شود ابتکاری جدید و بسیار کاربردی از شرکت ایرانی با تجربه و متخصص فراسو می باشد. صندوق فروشگاهی سیار فراسو مجموع چندین دستگاه در یک دستگاه کوچک و دستی است. موبایل پز فراسو یک دستگاه کوچک و پر کاربرد بوده که به نام های دیگری همچون پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو، صندوق فروشگاهی لمسی فراسو، مینی پوز فراسو شناخته می شود. همچنین تبلت پز نیز یکی از نام های دیگر پایانه فروشگاهی فراسو می باشد. صندوق فروشگاهی فراسو به لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به یک تبلت و یا موبایل هوشمند بوده و به صورت سیار و بی سیم طراحی و ساخته شده است. صندوق فروشگاهی سیار فراسو علاوه بر تشابه ظاهری با موبایل و تبلت مانند این دستگاه ها به صورت تمام لمسی و دارای سیستم عامل اندروید نیز می باشد. پوز موبایلی فراسو همچنین قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را هم مانند تبلت و موبایل دارد.

شرکت مبتکر و خوشنام Farassoo فعالیت خود را در سال 1384 در زمینه طراحی و ساخت سخت افزار ها و نرم افزارهای الکترونیکی آغاز نمود. استمرار و تلاش روز افزون این شرکت ایرانی جهت تولید محصولات با کیفیت بالا و کاربردی موجب آن شد تا به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان فراسو تبدیل به نامی شناخته شده و معتبر در زمینه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری الکترونیکی شود. پوز فروشگاهی فراسو جدیدترین و پرکاربردترین محصول ابتکاری برند معتبر فراسو از قابلیت ها و امکانات بسیار ویژه و مفیدی برخوردار می باشد. دستگاه نو ظهور پوز موبایلی فراسو با ترکیب چند دستگاه در یک دستگاه و برخورداری از قابلیت های فراوان و بی نظیر با استقبال و رضایتمندی روز افزون مشتریان نیز رو به رو شده است.

ثبت خودکار اسناد حسابداری و انبار داری از قبیل تخفیف های ویژه، محصولات، مشتریان، مناسبت ها و کنترل مرجوعیات یکی از کاربردهای موبایل پوز فراسو به عنوان سیستم حسابداری و انبار داری می باشد. قابلیت دیگر صندوق فروشگاهی لمسی فراسو به عنوان سیستم انبار داری شامل انبارداری متعدد ذخیره و قابل فروش، مدیریت موجودی به صورت لحظه ای، مدیریت سفارش گذاری و نقطه سفارش می شود. تشخیص سود ویژه، مدیریت حساب ها با تراز لحظه ای و گزارش پایان روز نیز از ویژگی ها و امکانات حسابداری موبایل پوز فراسو می باشد. پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو قابلیت های مدیریتی از قبیل گزارش تحلیلی مشتریان، گزارش تحلیلی کاربران، گزارش تحلیلی کارمندان و گزارش تحلیلی محصولات را نیز دارد.

صندوق فروشگاهی لمسی فراسو در اکثر مشاغل و مکان ها همچون فروشگاه ها و رستوران ها به ویژه مکان ها و مشاغلی که ظرفیت کاری بالا بوده و نیاز به سرعت عمل در انجام کار نیز هست با خلاصه کردن مراحل کار در یک مرحله علاوه بر سرعت بخشیدن به انجام امور موجب دو جانبه مشتری و فروشنده می شود. مثال جهت واضح تر و قابل درک تر شدن کارکرد مینی پوز فراسو استفاده از آن در رستوران ها و فست فودها می باشد. رسیدگی به امور مربوط به مشتری از قبیل لیست سفارشات و محاسبه و پرداخت در رستوران ها و فست فود ها با توجه به تراکم کاری بالا و تعداد مشتری زیادی که دارند باید به سرعت صورت پذیرد، در اینگونه مشاغل معمولاً مشتری جهت پرداخت هزینه در صف صندوق منتظر مانده و بعد از آن جهت محاسبه و پرداخت در قسمت صندوق هم کمی معطلی پیش خواهد آمد، پایانه فروشگاهی فراسو تمامی این مراحل و معطلی ها را حذف کرده و موجب شده تا رسیدگی به مشتری بسیار سریعتر و بهتر انجام شود؛ به این صورت که مشتری در حالی که پشت میز نشسته به هنگام سفارش و در همان لحظه رسید خود را بدون نیاز به بلند شدن و مراجعه به صندوق از طریق چاپگر پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو دریافت کرده و همان موقع هم با استفاده از کارت خوان تعبیه شده برای صندوق فروشگاهی فراسو اقدام به پرداخت هزینه می نماید. تمامی فعالیت های مربوط به سفارش، دریافت فاکتور یا رسید و پرداخت در زمانی بسیار کوتاه و با سرعتی کمتر از چند دقیقه با استفاده از پوز فروشگاهی فراسو انجام می پذیرد. با این اوصاف باید گفت استفاده از پوز موبایلی فراسو در رستوران ها و فست فودها و مشاغل شلوغ و متراکمی نظیر این هایکی از ضروری ترین و کاربردی ترین مسائل با نیاز به توجه خاص است.

صندوق فروشگاهی سیار فراسو از رم یا حافظه داخلی هم برخوردار بوده و امکان ذخیره اطلاعاتی همچون لیست اقلام و اجناس در فروشگاه ها و لیست غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و... به همراه قیمت در رستوران ها و فست فود ها در موبایل پز فراسو با وجود حافظه تعبیه شده برای آن فراهم آمده است. ارتباط و اتصال صندوق فروشگاهی لمسی فراسو با دستگاه های دیگر از طریق درگاه های موجود در مینی پوز فراسو وجود دارد. پورت های DC و WiFi جهت ارتباطات و اتصالات به صورت کابلی، آداپتوری و بی سیم در پوز موبایلی فراسو قرار داده شده اند. همچنین امکان اتصال و ارتباط پوز موبایلی کارتخوان دار فراسو با دستگاه بارکد خوان نیز فراهم است. برخی مدل های پایانه فروشگاهی فراسو دارای دوربین نیز می باشند.

قیمت پوز فروشگاهی فراسو

قیمت پوز فروشگاهی فراسو با توجه به قابلیت ها و امکانات بسیار عالی و زیادی که دارد و همچنین توجه به این موضوع که پوز موبایلی فراسو ترکیب چند دستگاه در یک دستگاه است بسیار ایده آل و مناسب و درخور توجهبوده به طوری که خرید صندوق فروشگاهی فراسو بسیار مقرون به صرفه تر و بهتر نسبت به خرید هر یک از دستگاه هایی که قابلیت آن در مینی پوز فراسو وجود دارد به صورت مجزا می باشد.

خرید صندوق فروشگاهی فراسو

خرید صندوق فروشگاهی فراسو علاوه بر صرفه جویی در هزینه به لحاظ ایرانی بودن موبایل پوز فراسو با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و همچنین وجود گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت می تواند رضایت مندی همیشگی مشتری را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()