مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

مینی پوز فراسو

10 / 10
از 1 کاربر

مینی پوز فراسو از جدیدترین و پیشرفته ترین صندوق های فروشگاهی است که استفاده از آنها در دنیای تجارت و خرید و فروش، روز به روز بیشتر می شود و در آینده نزدیک، مانند استفاده از گوشی های هوشمند همراه، جای بسیاری از صندوق های ثابت فروشگاهی را خواهد گرفت. مینی پوز فراسو علاوه بر دارا بودن امکانات پوزهای قدیمی دریافت وجه، دارای امکانات بسیاری است که همه آنها در یک دستگاه کوچک که تقریبا به اندازه یک گوشی تلفن همراه است، گرد آمده اند. از جمله توانایی های مینی پوز فراسو ، ارائه لیست و منو به مشتری، دریافت سفارش، صدور فاکتور، دریافت هزینه، و ارائه فیش پرداختی است. پایانه فروشگاهی فراسو مناسب رستوران ها، کافی شاپ ها، آژانس های مسافرتی، پیک های موتوری، تاکسی های تلفنی، بازاریاب ها، فروشندگان سیار، نمایندگی های بیمه، و بسیاری شغل های دیگر است که با شلوغی جمعیت و تعداد زیاد مشتری سروکار دارند، و یا در رفت و آمد هستند و حسابرسی را باید در محل های مختلف انجام دهند. پایانه فروشگاهی فراسو علاوه بر اینکه وظیفه های مختلف رایانه، صندوق فروشگاه، چاپگر، و کارت خوان را انجام می دهد، نقش یک تلفن همراه را هم بازی می کند و با استفاده از آن در هر زمان می توان با مدیران شرکت و دیگر کارکنان آن در ارتباط بود. استفاده از پایانه فروشگاهی بی سیم فراسو به دلیل سیستم عامل اندروید آن بسیار ساده است، و اغلب افراد به دلیل داشتن گوشی تلفن هوشمند اندروید، با کارکرد آن آشنایی دارند، ازین روست که کار کردن با آن نیاز به تخصص خاصی ندارد. خرید مینی پوز فراسو در واقع تهیه یک دستگاه کوچک کارآمد است که جایگزین چندین دستگاه مختلف شده است.

شرکت فراسو دو مدل پایانه فروشگاهی به بازار عرضه کرده است که هر کدام به طور مختصر معرفی می شوند: مینی پوز فراسو مدل FBS-2050 و مینی پوز فراسو مدل FBS-2850. هر دو صندوق فروشگاهی بی سیم فراسو دارای ظاهری زیبا و چشمگیر هستند، و رنگ نارنجی مینی پوزها باعث دیده شدن آسان آنها در هر جایی می شود. لازم به بیان است قیمت مینی پوز فراسو که تولید ایران است، با داشتن کارآیی بسیار خوب، ارزان تر و مناسب تر از پوزهای موبایلی وارداتی است و فروشگاه لیبل پیپر که نمایندگی فروش مینی پوز فراسو را به عهده دارد، خرید آن را به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می دهد.

مینی پوز فراسو مدل 2050 دستگاهی شبیه به گوشی هوشمند اندروید است که به راحتی در دست جا می گیرد و شیب خاص نمایشگر آن، امکان استفاده از صفحه نمایش را بسیار آسان ساخته است. صفحه نمایش 5.5 اینچی تمام لمسی این مدل پوز موبایلی فراسو بیشترین سطح صفحه را اشغال کرده است و بزرگی آن، لیست منو و فهرست خرید یا سفارش را به صورت خیلی واضح به نمایش می گذارد. پردازنده 4 هسته ای با فرکانس یک گیگاهرتز، رم 512 مگابایتی، و حافظه 4 گیگابایتی مینی پوز 2050 فراسو قدرت کافی برای به حافظه سپردن لیست کالاها و خدمات، و انجام عملیات فروش را دارد. پوز موبایلی فراسو مدل 2050 دارای چاپگر حرارتی است و سرعت چاپ در آن 1.7 سانتیمتر در ثانیه است. اندازه های آن هم 5×9×21.5 سانتیمتر است. مینی پوز فراسو مدل 2050 مثل یک تلفن همراه، قابلیت نصب سیم کارت دارد و علاوه بر کارآیی های گفته شده، نقش یک تلفن همراه را هم بازی می کند. قیمت مینی پوز فراسو مدل 2050 ارزان تر از مدل 2850 آن است که طراحی پیشرفته تری دارد.

و اما مینی پوز فراسو مدل 2850 که نسخه پیشرفته تر مینی پوز فراسو است و علاوه بر امکانات مدل قبلی که ارتقا یافته، دارای امکان پرداخت از راه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب است. پایانه فروشگاهی لمسی فراسو مدل 2850 دارای پردازنده چهار هسته ای است، اما با فرکانس ارتقا یافته 1.3 گیگاهرتز، نمایشگر 5.5 اینچی بزرگ، رم 512 مگابایتی، و حافظه 4 گیگابایتی، امکان بارگذاری و ذخیره سازی اطلاعات و نصب برنامه های مختلف فروشگاهی در آن فراهم شده است. پایانه فروشگاهی بی سیم فراسو مدل 2850 همانند مدل قبلی، دارای پرینتر حرارتی است که بر روی دستگاه قرار گرفته و امکان چاپ فاکتور و رسید را، هم زمان با گرفتن سفارش یا پرداخت هزینه فراهم کرده است. پهنای رسید کاغذی مینی پوز فراسو 2850، 5.8 سانتیمتر، و سرعت چاپ آن 7.5 سانتیمتر در ثانیه است که سرعت آن نسبت به مدل 2050 بیشتر شده است. اندازه پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو 5×9×21.5 سانتیمتر و وزن آن 500 گرم است. پایانه فروشگاهی لمسی فراسو دارای امکان اتصال سیمی و کابلی با دستگاه های دیگر است و البته به دلیل سیستم عامل اندروید خود، امکان ارتباط بی سیم هم برای آن مهیا شده است. سیستم اندروید مینی پوز فراسو امکان اتصال به شبکه وای فای را در اختیار کاربر و شرکت او می گذارد و هرگونه فعالیتی که با داشتن سیستم اندروید و اتصال به وای فای بتوان انجام داد، با این پوز موبایلی هم می توان انجام داد. این دستگاه با داشتن برنامه Pos Steward توانایی خواندن بارکد را نیز دارد، و با کارگذاشته شدن درگاه خواندن کارت های اعتباری در آن، نقش کارت خوان هم پیدا کرده است. دوربین پوز موبایلی فراسو 2850، 2.1 مگاپیکسل است و باتری 5200 میلی آمپری آن شارژ دستگاه را تامین می کند. پوز موبایلی کارت خوان دار فراسو از سیم کارت های 2G و 3G پشتیبانی می کند. در واقع می توان گفت خرید مینی پوز فراسو ، پرداخت یک هزینه و تامین یک وسیله به جای چندین وسیله مختلف است.

در دنیای داد و ستد امروز دنیا که با شتاب روزافزونی به پیش می رود و نیاز به سرعت و دقت در انجام سفارشات، و هم زمان نیاز به پرداخت سریع است، استفاده از پوزهای موبایلی از جمله مینی پوز فراسو رو به افزایش است. این سرعت رشد خدمات و تجارت، و انجام داد و ستد، سیستم پیشرفته دریافت و پرداخت را هم می طلبد. با توجه به اینکه امروزه استفاده از پول نقد در خرید و فروش و انجام خدمات، کارآیی زیادی ندارد، و بسیاری از پرداخت های جزئی هم با استفاده از کارت های اعتباری صورت می گیرد، استفاده از پوزهای موبایلی رشد چشمگیری کرده است و استفاده از صندوق فروشگاهی بی سیم فراسو به یاری دارندگان کار و تجارت آمده تا وظیفه ارائه منو، انتخاب، ثبت سفارش، صدور فاکتور، دریافت هزینه، و پرداخت را هم زمان با استفاده از یک دستگاه انجام دهد و نیازی به استفاده از دستگاه های مختلف نباشد. در واقع دارندگان کسب و کار کوچک یا بزرگ امروز با خرید مینی پوز فراسو گامی به سوی آینده برمی دارند . فروش مینی پوز فراسو را نمایندگی های آن به عهده دارند و شما با خرید از این فروشگاه می توانید مینی پوز فراسو را با کمترین قیمت و گارانتی شرکت فراسو تهیه کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()