مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

صندوق فروشگاهی سیار فراسو

10 / 10
از 1 کاربر

صندوق فروشگاهی سیار فراسو را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و به مزایا، کاربردها، قطعات به کار برده و نحوه کار آن خواهیم پرداخت. بی شک برای خرید صندوق فروشگاهی سیار فراسو سوالاتی از قبیل این که طرز کار صندوق فروشگاهی سیار چگونه است؟ و امکاناتی که صندوق سیار فراسو در اختیارتان قرار می دهد چیست؟ ذهن شما را درگیر خواهید کرد که با خواندن این مقاله پاسخ پرسش هایتان را دریافت خواهید کرد.

امروزه شرکت فراسو یکی از خوشنام ترین برندهای ایرانی محسوب می شود که در زمینه تولیدات نرم افزار و سخت افزار فعالیت می کند. صندوق فروشگاهی سیار فراسو از جدیدترین تولیدات این برند ایرانی است. مشاغل مختلف برای داشتن سیستم یکپارچه فروش به صندوق فروشگاهی نیاز دارند. و صندوق فروشگاهی فراسو را می توان در تمام فروشگاه ها و برای تمام مشاغل خدماتی به کار گرفت. پوز سیار فراسو یک محصول متفاوت از تولیدات این شرکت است. این شرکت با ادغام 3 دستگاه بارکد خوان، فیش پرینتر و کامپیوتر، پوز فروشگاهی فراسو را طراحی کرده است.

همانطور که بیان شد پوز موبایلی فراسو در بسیاری از مشاغل کاربری دارد، برای مثال به یک رستوران بین راهی برای خوردن غذا و کمی استراحت رفته اید، و به جای رفت آمد برای سفارش غذا و حساب کردن مبلغ آن تا دم صندوق، فردی با صندوق سیار فراسو سر میز شما بیاید، از شما سفارش بگیرد، فاکتور صادر کند و مبلغ را با پوز لمسی فراسو کارت بکشد. بی شک شما رضایت خاطر بیشتری خواهید داشت. پوز فروشگاهی فراسو به شکلی طراحی شده است تا جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشاغل مختلف باشد. به دلیل گستره کاری و قابلیت های فراوان و کاربری آسان، خرید پوز فروشگاهی فراسو به تمامی اصناف و کسب و کارها پیشنهاد می شود.

صندوق فروشگاهی فراسو به شما این امکان را می دهد تا برای مشتریان خود به طور سیار بارکد محصول را بخوانید، فیش صادر کنید و با کارت بانکی مبلغ محصول یا خدمات را دریافت نمایید. با توجه به این که پوز لمسی فراسو سیستم عامل اندروید دارد به راحتی کار کردن با یک موبایل، و یا به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی حتی ساده تر از کار کردن با یک گوشی هوشمند است. پوز موبایلی فراسو دارای امکاناتی چون اتصال به پرینتر، برخورداری از بلوتوث، داشتن چاپگر حرارتی، بلندگو، میکروفون داخلی، اتصال سیم کارت، پشتیبانی از کارت شبکه بی سیم، قابلیت ارتباط با کارتخوان، قابلیت اتصال به کالرآی دی، تجهیز بودن به دوربین، داشتن کارتخوان داخلی و قابلیت اتصال بارکد خوان به USB است. صندوق سیار فراسو راحتی و سرعت عمل بیشتری به شما در ارائه خدمات به مشتریان می دهد. طراحی پوز فروشگاهی فراسو به نحوه ای است که به راحتی در دست جای می گیرد و حمل و نقل آن بسیار راحت است زیرا بسیار خوش دست و سبک است. پوز لمسی فراسو قابلیت این را دارد که اکثر انتظاراتی که از یک صندوق فروشگاهی لمسی، بارکد خوان، دستگاه پوز، کامپیوتر و چاپگر را برای خدمات دهی به مشتریان خود را دارید، برای شما برآورده کند. با توجه به این که خرید صندوق فروشگاهی سیار فراسو این روزها بازار داغی دارد شما می توانید با سر زدن به سایت لیبل پیپر قیمت صندوق فروشگاهی سیار فراسو را ببینید و با بررسی و مقایسه با دیگر برندها خرید مطمئن تری انجام دهید. ضمنا در نظر داشته باشید که با خرید پوز لمسی فراسو این شرکت 10 سال خدمات پس از فروش برای شما در نظر گرفته است. در مقایسه قیمت صندوق فروشگاهی سیار فراسو با نمونه های خارجی بی شک صندوق فروشگاهی سیار فراسو ارزان تر است.

با توجه به خواندن این مقاله می توانید انتخاب آگاهانه تری برای خرید صندوق فروشگاهی سیار فراسو داشته باشید، زیرا سعی بر توضیح جزئیات و کارایی این محصول داشتیم و امیدواریم که خواندن این اطلاعات برای شما جذاب بوده باشد و به خرید صندوق فروشگاهی مورد نظرتان کمک کرده باشیم.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()