مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

صندوق سیار فراسو

10 / 10
از 1 کاربر

صندوق سیار فراسو از جدیدترین و پرکاربردترین محصولات شرکت تولیدی فراسو است. صندوق سیار فراسو اولین صندوق فروشگاهی اندرویدی ساخت ایران و تولید شرکت متخصص و معتبر فراسو است. که قابلیت تنظیم برای استفاده در هر نوع شغل و مکانی را دارد و همه اصناف می توانند از این دستگاه به عنوان یک صندوق سیار استفاده کنند. صندوق سیار فراسو ترکیب چند دستگاه در یک دستگاه است. این مینی پوز سیار کاملاً شبیه به موبایل و تبلت است و همانند اینگونه دستگاه ها نیز از یک صفحه لمسی برخوردار بوده و همچنین قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه وای فای را نیز دارد. شرکت فراسو در ابتدا دو مدل از این مینی پوز را تولید کرد. پایانه فروشگاهی لمسی فراسو مدل Fps 2550 و پایانه فروشگاهی لمسی فراسو مدل Fps2050 دو مدل ساخته شده از صندوق سیار فراسو با امکانات و قابلیت‌های یکسان هستند.

شرکت فراسو با گذشت زمانی بسیار کوتاه از تولید این دو مدل مینی پوز با ایجاد تغییراتی در یکی از مدل ها یعنی مدل پایانه فروشگاهی فراسو مدل Fps 2550 آن را با نام پایانه فروشگاهی فراسو مدل Fps 2850 روانه بازار کرد. امکان جدیدی که در مینی پوز فراسو مدل Fps 2850 وجود دارد، تجهیز آن به شیار کارتخوان است که بسیار کاربردی و مفید می نماید. موبایل پز فراسو در اکثر مکان ها و مشاغل به ویژه مکان‌ها و مشاغلی که حجم کاری آنها زیاد بوده و برای انجام امور نیاز به سرعت عمل بیشتری هست مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها کارایی بالایی داشته و تمامی امور مربوطه از قبیل ارائه لیست محصولات یا منو، دریافت سفارش یا خرید، محاسبه هزینه، صدور فاکتور و پرداخت توسط مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد. به دلیل استفاده گسترده از صندوق سیار فراسو در فروشگاه ها و رستوران ها، به آن صندوق فروشگاهی سیار یا صندوق رستورانی نیز گفته می شود.

امکاناتی که در مینی پوز فراسو مدل fps-2050 و صندوق سیار فراسو مدل fps-2850 وجود دارد ثبت اسناد انبارداری و حسابداری به صورت خودکار که شامل لیست محصولات، اطلاعات مربوط به مشتریان، تخفیف های ویژه، مناسبت‌ها و همچنین کنترل مرجوعیات از موارد کاربردی پایانه فروشگاهی لمسی فراسو مدل Fps 2850 و پایانه فروشگاهی لمسی فراسو مدل Fps 2050 به عنوان سیستم حسابداری به شمار می آید. دو مدل ذکر شده از صندوق فروشگاهی سیار فراسو به عنوان سیستم انبارداری نیز از قابلیت‌هایی همچون: مدیریت موجودی انبار به صورت لحظه‌ای، مدیریت سفارش گذاری و نیز نقطه سفارش برخوردار است. مدیریت حساب ها با تراز لحظه‌ای، تشخیص سود ناویژه و گزارش پایان روز، امکانات و قابلیت های برجسته دیگری هستند که در موبایل پوز فراسو مدل 2850 و fps-2050 مینی پوز فراسو وجود دارد.

قیمت صندوق سیار فراسو با توجه به امکانات خاص و قابلیت های برجسته ای که دارد، بسیار ایده آل و متناسب بوده و در واقع موبایل پز فراسو یک صندوق فروشگاهی ارزان قیمت محسوب می شود و هر خریداری با یک نگاه کلی به نمونه های خارجی از انواع موبایل پز موجود در بازار متوجه تفاوت در کیفیت و قیمت خواهد شد. خرید صندوق سیار فراسو به آسان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن و از طریق نمایندگی صندوق فروشگاهی فراسو در فروشگاه Labelpaper امکان پذیر است. خرید از نمایندگی Labelpaper به 3 روش آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری صورت می‌پذیرد. مشاوران و کارشناسان متخصص و مجرب لیبل پیپر همواره آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتریان گرامی هستند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()