مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

دستگاه چاپ بارکد بر روی برچسب

10 / 10
از 1 کاربر

دستگاه چاپ بارکد بر روی برچسب در تولیدی ها ، فروشگاه و انبار ها به شکل جدی مورد استقبال قرار و به نیاز مسلم تبدیل شده ، دستگاه بارکد زن را با نام لیبل پرینتر هم می شناسند زیرا پرینتر لیبل با تولید بارکد روی برچسب اطلاعات را به صورت بارکد ذخیره می نماید .

قیمت دستگاه چاپگر بارکد یا همان لیبل زن ، نسبت به کیفیت ساخت دستگاه ( عمر دستگاه )، وضوح چاپ و پرینتر بر روی لیبل و برچسب متفاوت می باشد ، روند آشناییت با نحوه ی کار دستگاه لیبل و بارکد و موار استفاده اش به سرعت در حال پیشرفت بوده و توانسته ایده های بسیاری از مدیران فروشگاه ها ( پوشاک ، قطعات ماشین ،  ... ) ، کتابخانه ها ، انبارهایی که به دنبال راهی جهت کنترل دقیق و کاهش دزدی اجناس به خصوص در انبارهای شرکت های بزرگ بودند را به واقعیت تبدیل نماید .

مکانیسم کنترل ورود و خروج توسط تولید بارکد بسیار پر طرفدار و فقط محدود به صنعت خاص یا فروشگاه ها نشده ، به همین خاطر مدل های مختلف بارکد پرینتر ها دراکثر انبار ها ، کتابخانه ها ، آزمایشگاه ها و داروخانه ها حتی رستوران ها و پارکینگ ها نفوذ کرده و تاثیر مثبتش را بر روی کسب و کارهای مختلف بارها اثبات کرده است .

با پیشرفت و توسعه کارخانه ها و افزایش سرعت خط تولید، کنترل ورود خروج محصولات بسیار سخت و وقت گیر شده و تخلف ، دزدی  و خطا های بسیاری به دنبال خواهد داشت ، چاپ بارکد بهترین راه جهت کنترل بهتر تمامی محصولات به علاوه بالا بردن سرعت روند ثبت اطلاعات و کاهش خطای کارکنان می باشد ، با استفاده از دستگاه لیبل پرینتر بارکد در سایز دلخواه بر روی برچسب چاپ و روی جعبه ها درج می شوددر ادامه بارکد ها توسط دستگاه بارکد خوان، قرائت و اطلاعات همان لحظه در سیستم به نمایش در می آید .

دستگاه های بارکد پرینتر به راحتی با اکثر نرم افزارهای حسابداری ادغام، و بدین صورت کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار اطلاعات محصول را تبدیل به بارکد و به دستگاه لیبل پرینتر اجازه چاپ بدهد .

اما کاربرانی که نرم افزار حسابداری ندارند به چه طریق می توانند بارکد تولید و چاپ کنند ؟ این سوالی است که اکثر مشتریان از ما می پرسند، دستگاه لیبل پرینتر دارای سی دی حاوی نرم افزار است که توسط برنامه می توانید به راحتی بارکد را بر طبق مشخصات محصولتان در سایز متناسب با بسته بندی چاپ نمایید .

دستگاه لیبل چاپ گر برای انبارهای کوچک و بزرگ بسیار کاربرد داشته و تا الان مورد توجه بسیاری قرار گرفته ، دستگاه بارکد چاپ کن در جهت کنترل ورود و خروج محصولات و بالا بردن دقت عمکرد انبارداران تاثیر بسیار زیادی داشته به همین خاطر این مکانیسم تولید بارکد بسیار در حال رشد بوده و رضایت اکثر مدیران را کسب کرده است .

دستگاه بارکد پرینتر بسیار کم حجم و بر خلاف تصور وزن زیادی ندارد، با توجه به میزان کارکرد در روز و محیط بهره وری به 3 دسته ی دستگاه لیبل پرینتر صنعتی ، بارکد پرینتر دفتری و لیبل زن دستی تقسیم می شوند ، مواد مصرفی دستگاه لیبل زن، ریبون و رول برچسب یا رول لیبل بوده و نیازی به جوهر ندارد. مکانیسم پرینت وکیفیت و دوام چاپ لیبل متغییر بوده بر طبق نیاز مشتری می باشد .

پیشنهاد می شود هنگام خرید دستگاه چاپ لیبل و بارکد حتما با کارشناسان وارده مشورت نمایید تا به خوبی نیاز سنجی شده و بهترین بهره وری از این راه کار را داشته باشید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()