مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

دستگاه فیش زن فست فود

10 / 10
از 1 کاربر

دستگاه فیش زن فست فود در اکثر صندوق رستوران ها و فروشگاه ها به چشم می خورد ،قیمت دستگاه های فیش زن متفاوت ، انواع و مدل های مختلفی دارند . استفاده از دستگاه فیش زن به خصوص در مراکز فروش بزرگ و شلوغ بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا به روند ثبت سفارش و خرید  سرعت بخشیده و طول صف صندوق را بسیار کوتاه تر نموده است .

پرینتر های صدور فیش توسط کابل usb یا rs232 به سیستم متصل می شوند البته مدل های جدیدتر دارای بلوتوث و وای فای بوده و قابلیت اتصال به گوشی های تلفن همراه را کسب کرده اند . هنگامی که صندوق دار سفارش را وارد سیستم می نماید همان لحظه فیش توسط دستگاه پرینتر بر روی کاغد حرارتی چاپ و تحویل مشتری داده می شود بدین صورت مشتری این امکان را دارد تا فاکتور را بررسی کرده و از خرید خود رضایت به همراه اطمینان داشته باشد .

مکانیسم چاپ دستگاه فیش زن فروشگاهی و فست فودی به صورتی حرارتی ، بدون نیاز به جوهر می باشد ، به عبارتی تنها ماده مصرفی دستگاه فیش زن کاغذ حرارتی است (همانند دستگاه پوز بانکی ) .

دستگاه چاپ فاکتورفروش حجم بسیار کمی را اشغال و نسبت به کارایی خود بسیار مقرون به صرفه قیمت گذاری شده ، برند های مطرح زیادی این دستگاه ها را تولید و برای کسب بازار بهتر در ایران با هم رقابت می کنند تا رضایت مشتریان را کسب نماییند قیمت دستگاه فیش زن فقط بر طبق کیفیت چاپ قیمت گذاری نشده اند ، طول عمر دستگاه ( کیفیت ساخت ) و سرعت چاپ بر روی قیمت دستگاه فیش پرینتر تاثیر مستقیمی داشته است
نصب و راه اندازی دستگاه فیش زن بسیار ساده می باشد ، این دستگاه به راحتی با سیستم های فروشگاهی و نرم افزار صندوق داری ادغام می شود به همین دلیل هنگام نصب مهارت خاصی نیاز نیست .

دستگاه فیش پرینتر به نیاز مسلم صندوق های فروشگاهی تبدیل شده ، هدف طراحی تمامی دستگاه های فروشگاهی جلب رضایت مشتریان و افزایش سرعت فروش است و به همین دلیل تکنولوژی ها و مکانیسم عمل این دستگاه ها پیوسته در حال تغییر وبه روز شدن می باشد .

فیش زن های سیار نسل جدید این پرینتر ها بوده و داری باتری قابل شارژ می باشندبه علاوه قابلیت این را دارند تا با دستگاه گوشی موبایل و تبلت وصل می شوند . فیش پرینتر سیار بسیار سبک و خوش دست طراحی شده تا کاربر در حین انجام کار خسته نشود قیمت دستگاه فیش زن سیار به دلیل بازار رقابتی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()