مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

نمایندگی Dymo

10 / 10
از 1 کاربر

نمایندگی Dymo ایران در سال 2011 میلادی پس از امضا برگه قرار داد بین دو شرکت فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری دایمو در ایران آغاز نموده است، تنها نماینده انحصاری دایمو به صورت رسمی لیبل پرینتر های دستی و رو میزی آمریکایی دایمو را وارد کشور می کند. لیبل  و لیبل زن های دایمو از کیفیت ساخت و دوام فوق العاده ای برخوردار هستند به همین دلیل شرکت پتروشیمی و شرکت نفت استقبال بسیار خوبی از محصولات دایمو داشته اند .

 Dymo Corporation یک شرکت آمریکایی است که برچسب پرینتر های دستی و نوار برچسب حرارتی به عنوان لوازم جانبی تولید می نماید ، برچسب دایمو دوام چاپ و چسب خارق العاده ای در برابر نور خورشید و حرارت دارد ، شرکت دایمو در سال 1958 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 به شرکت Newell Rubbermaid فروخته شد .

Dymo در کالیفرنیا توسط Rudolph Hurwich تاسیس شد ، دایمو اولین شرکتی بود که به عنوان تولید کننده دستگاه لیبل زن و برچسب برای محیط خانگی ، دفتری و صنعتی معرفی شد ، در اواخر دهه 1960 تولید کننده محصولات دایمو پس از مشهور شدن در کل ایالت متحده دامنه های رشد خود را در اروپا گسترش داد بو تصمیم به ایجاد نماینگی جدید در برژیک گرفت .

تولید لیبل زن های دستی دارای باتری از سال 1990  توسط شرکت دایمو آغاز شد ، شرکت دایمو با ابتکار های نو آورانه پرینتر هایی با صفحه نمایش دیجیتال ، صفحه کلید معرفی نمود و موفق به کسب بالاترین موفقیت در کار خود شد .

در سال 2000 شرکت LabelWriter CoSTAR با شرکت DYMO LabelWriter ادغام شد ، این دو شرکت به صورت مکمل در کنار هم قرار گرفتند بدین صورت شرکت دایمو به کاملترین تولید کننده لیبل پرینتر تبدیل گشت . شرکت دایمو در تاریخ نوامبر 2005 به ارزش 730 میلیون دلار به شرکت Newell-Rubbermaid واقع در برجیک فروخته شد.

نماینده انحصاری دایمو Newell-Rubbermaid در ایران طی یک قرار داده دو طرفته درایران شروع به فعالیت کرد ، جهت تماس با نماینده رسمی فروش محصولات دایمو در ایران می توانیدبا شماره چهار رقمی 6123-0216123 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()