مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

موارد استفاده از لیبل گچی

10 / 10
از 1 کاربر

موارد استفاده از لیبل گچی در صنعت بسته بندی و ... بسیار است هدف اصلی به وجود آمدن لیبل مشخص کردن اجسام می باشد با استفاده از لیبل اجسام و محصولات مختلف علامت گذاری می شود یک تولیدی خاص یا یک کارخانه می خواهد محصولات و کالاهای خود را مشخص کند و با علامت خودش عرضه کند . این خاصیت علامت گذاری لیبل برای سایر شرکت ها و مراکز جالب و جذاب بوده است و نظر آن ها را جلب کرده است .
زمانیکه با لیبل اجسام مختلف را علامت گذاری می کنیم به راحتی می توانیم آن ها را پیدا کنیم دیگران نیز با دیدن لیبل بر روی آن می فهمند که آن لیبل برای کجا است و چه مشخصاتی دارد . همچنین در صورتی که آن جسم جا به جا شود یا به دست فرد دیگری باشد به راحتی می توان آن را تشخیص داد .
لیبل های معمولی کاغذی از اولین مدل های لیبل است . این لیبل در کنار مزیت های زیادی که دارد معیابی نیز دارد.یکی از این عیب ها که باعث می شود نتوان از آن به عنوان یک لیبل برای مشخص کردن اجسام استفاده کرد ، این است که این لیبل به راحتی قابل جدا شدن است . البته اگر لیبل کاغذی را بر روی سطوح کاغذی و یا دارای بافت سست بچسبانیم کندن آن کار سختی است و گاهی باعث از بین رفتن و خراب شدن لیبل می شود. ولی در صورتی که آن را بر روی سطوح صیقلی یا با بافت محکم بچسبانیم به راحتی قابل جدا کردن است . حال فرض کنید شما بر روی جسمی لیبل را می چسبانید برای اینکه می خواهید آن را مشخص کنید و در صورت جا به جایی بتوانید آن را پیدا کنید و فرد دیگری نتواند آن را بردارد. صد در صد این لیبل مناسب این کار نیست و امنیتی که ما میخواهیم را تامین نمی کند. هر کسی می تواند به راحتی آن را از روی سطح نصب شده جدا کند و حتی بر روی جسم دیگری بچسباند.
موسسات و شرکت ها اموال متعلق به شرکت را علامت گذاری می کنند تا از آن شرکت به صورت غیر قانونی خارج نشود. برای این منظور معمولا از لیبل استفاده می کنند ولی همان گونه که گفته شد لیبل کاغذی برای این کار مناسب نیست. برای همین این مراکز از لیبل گچی استفاده می کنند. لیبل گچی لیبلی است که برای ثبت اموال یک شرکت بر روی آن ها نصب می شود. این لیبل به راحتی کنده نمی شود. سست کردن و عدم همبستگی الیاف این لیبل باعث می شود که وقتی می خواهیم آن را جدا کنیم به صورت تکه تکه در بیاید و نتوان آن را به صورت یک جا جدا کرد و قسمت های دیگر آن باز هم بر روی آن جسم باقی بماند. استفاده از چسب های محکم کندن این چسب را مشکل تر می کند. مطمئنا در دانشگاه یا مدرسه یا در ادارات دولتی با این لیبل بر روی اموال آن ها مواجه شده اید. اغلب هم گوشه های این لیبل ها کنده شده است و نشان دهنده تلاش نا موفق افراد برای کندن لیبل است. البته این کار معمولا برای تفریح و در هنگام انتظار انجام شده است.
می توان گفت اصلی ترین کاربرد لیبل گچی در همین مورد است. شاید در برخی منابع از این لیبل با عنوان لیبل امنیتی یا void یاد شود. ولی لیبل های امنیتی دارای ویژگی های دیگری هستند و جدایی پذیری آن ها مهم است و گاهی باید جدا شوند. در صورتی که از این لیبل در موارد استفاده از لیبلvoid استفاده شود با مشکل رو به رو می شویم. در نتیجه بهترین استفاده از این لیبل برای ثبت دارایی های منقول ادارات و شرکت ها است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()