مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون سامسونگ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات کاربران ( 0 )
لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون سامسونگ ساخت کره جهت امر بسته بندی و اطلاعات دار نمودن کالا ها می باشد ، لیبل زن دستگاه جهت تولید و چاپ بر روی برچسب یا لیبل می باشد که در اکثر کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد .
زمانی که تولید محصولات مختلف افزایش پیدا می کند ، نیاز به شناسایی سریع و آسان محصولات مختلف و تفکیک آن ها از هم امر ضروی است و همچنین به وجود آمدن صنعت انبار داری و بسته بندی جدید ، وجود وسیله ای مناسب برای رسیدن به این اهداف را ناگزیر می کند ، یکی از این روش ها لیبل زنی محصولات است .
لیبل ، مشخص کننده اجمالی ویژگی های هر محصول است ، دو ویژگی اصلی و ابتدایی لیبل ها یکی کیفیت و ماندگاری و دوم قابلیت الصاق یا همان چسباندن بر روی محصول می باشد .
از آنجایی که جوهرهای معمولی از ماندگاری بالایی برخوردار نیستند و از طرفی برای چاپ بر روی کاغذهای لیبل که دارای جنس مخصوصی است ، نامناسب و غیر پایدار است ، باید جوهری مورد استفاده قرار بگیرد که هم بتواند روی جنس کاغذ لیبل پایدار شود و هم از ماندگاری بالایی برخوردار باشد ، جوهر ریبون برای این منظور تولید شده است که به صورت جامد عرضه می شود و برای چاپ نیاز به گرمادهی دارد .
برای چاپ ریبون بر روی کاغذ لیبل نیاز به چاپگر مخصوصی است که بتواند با ایجاد حرارت لازم، ریبون را بر روی کاغذ لیبل ثابت کند ، لیبل پرینتر برای این منظور ساخته شده است ، لیبل پرینتر با استفاده از حرارت ، جوهر ریبون را که داخل دستگاه قراردارد و به شکل رول می باشد ، بر روی کاغذ لیبل پایدار می کند ، به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی غیر مستقیم می گویند .
از طرف دیگر به وجود آمدن فناوری بارکد نویسی ، دسته بندی ، ثبت و شناسایی محصولات سریع تر و آسان تر شده است ، بارکد نویسی و چاپ آن نیز نیاز به بارکد پرینتر و کاغذ چاپ جداگانه ای دارد که بتواند این فرایند را انجام دهد .
برای کارخانجات و بنگاه های تولیدی با حجم بالای تولید ، تهیه دو دستگاه لیبل پرینتر و بارکد پرینتر نه تنها مقدور است بلکه از نظر کاربری که آن ها لازم دارند ، ضروری هم هست ، زیرا هر کدام از این مراحل به صورت صنعتی و با تعداد بالا انجام می شود که نیازمند دستگاه های لیبل پرینتر و بارکد پرینتر حرفه است .
ولی برای فروشگاه ها و بنگاه های تولیدی کوچک نه تنها تهیه دو دستگاه مجزا، از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست بلکه کاری غیرلازم و اضافه است ، جدای از اینکه دو دستگاه مجزای لیبل پرینتر و بارکد پرینتر موجب اشغال فضای مفید بیشتری می شود ، بهترین پیشنهاد به فروشگاه ها و بنگاه های تولیدی کوچک که نیاز به دستگاه لیبل پرینتر و بارکد پرینتر دارند ، خرید دستگاهی است که بتواند هردوی این فرایند را با هم انجام دهد. دستگاه های لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون سامسونگ مدل های SLP T403 و SLP T400 که در ابعاد فروشگاهی و دفتری تولید شده اند که برای این دسته از فروشگاه ها و تولیدی های کوچک بسیار مناسب است .
از ویژگی های این دو دستگاه می توان به قابلیت دوگانه چاپ با ریبون و همچنین چاپ حرارتی مستقیم بر روی کاغذهای حرارتی اشاره کرد که موجب افزایش کاربری و پاسخ به انواع نیازهای مصرف کننده می شود. لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون مدل های SLP T403 و SLP T400 از تمامی انواع بارکد و لیبل پشتیبانی می کند و قادر به طراحی و چاپ آن ها می باشد ، همچنین با ایجاد حداکثر عرض چاپ 108 میلیمتر و حداکثر طول چاپ 508 میلیمتر تقریبا تمام نیازهای چاپی مصرف کننده را پشتیبانی میکند .
لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون ساخت کره است که موجب شده دارای کیفیت بالای ساخت و در نتیجه دوام طولانی مدت و هزینه های نگه داری پایین باشد ، در مجموع این دو مدل لیبل پرینتر و بارکد پرینتر بیکسلون میتواند بهترین پیشنهاد برای مصارف میان رده باشد ، مصارفی که نه نیاز به دستگاه های صنعتی و با هزینه های هنگفت دارند و از طرفی نیازمند دستگاهی حرفه ای و با کیفیت هستند .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()