مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

لیبل دایمو

10 / 10
از 1 کاربر

لیبل دایمو یک برچسب استاندار است. لیبل دایمو فقط در دستگاه های لیبل پرینتر دایمو قابل استفاده هستند ، هر مدل دستگاه دایمو لیبل خاص خود را استفاده می کند،  مقامت بالا در برابر نور خورشید قدر چسب بالا ویژگی های منحصر به فرد لیبل دایمو است. جهت خرید لیبل دایمو از نمایندگی رسمی دایمو در ایران با شماره تلفن چهار رقمی 0216123 تماس حاصل فرمایید.

 درج لیبل دایمو برای نظم بیشتر


برچسب استاندارد دایمو:

برچسب استاندارد دایمو یا Dymo D1 از مواد با دوام ساخته شده است یه همین دلیل لیبل های دایمو در برابر امواج UV ( نور آفتاب ) و آب مقاوم هستند. برچسب استاندارد دایمو برای محیط های دفتری ایده آل هستند و به راحتی کنده نمی شوند ، لیبل دایمو کمک زیادی به نظم دادن به اجناس و مدیریت ورود و خروج می نماید ، شرکت دایمو برای هر مدل دستگاه پرینتر لیبل متفاوت طراحی و تولید نموده است ، لیبل های دایمو در رنگ ها و سایز های متنوعی تولید می شوند ، لیبل های دایمو اکثرا به همراه کاست عرضه می شوند.

 لیبل استاندارد دایمو


برچسب Vinyl دایمو:

برچسب های vinyl دایمو مقاوت در برابر رطوبت ، مواد شیمیایی و اشعه ی UV طراحی و تولید می شوند ، لیبل vinyl دایمو مناسب استفاده در فضای باز و محیط آزمایشگاهی است ، لیبل های vinyl با طیف گسترده ای از رنگ ها تولید و عرضه می گردد.

برچسب Vinyl دایمو


لیبل نایلون انعطاف پذیر دایمو یا Flexible Nylon Labels :

برچسب انعطاف پذیر دایمو طراحی شده برای درج شدن بر روی سطوح نا صاف ، منحنی دار و بافته شده هستند ، لیبل دایمو پلاستیکی ایده آل برای محیط های صنعتی است ، لیبل دایمو nylon به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که دارد بهترین لیبل برای درج شدن بر روی انواع کابل در محیط صنعتی است .

 لیبل نایلون انعطاف پذیر دایمو Flexible Nylon Labels dymo

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()