مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است

راهنمای نصب پرینتر

10 / 10
از 1 کاربر

راهنمای نصب پرینتر در تراز ایران به منظور راهنمایی مشتریان جهت راه اندازی پرینتر ارائه شده است ، با مطالعه ی دفترچه راهنمای پرینتر با نحوه ی راه اندازی آن آشنا شوید در غیر این صورت جهت اطلاع از اصول نصب پرینتر به صورت زیر عمل کنید :

در مرحله ی اول با توجه به راهنمای تصویری دفترچه دستگاه را از جعبه خارج کرده و ضربه گیرها ، روکش های پلاستیکی و نوارهای پلمپ را از پرینتر به خصوص کارتریج ها جدا نمایید . دقت در جدا کردن این نوارها بسیار حائذ اهمیت است چرا که باقی ماندن و ناقص جدا کردن نوارهای پلمپ باعث عدم راه اندازی و یا خرابی پرینتر و خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می شود . شرایط گارانتی دستگاه بر روی فاکتور فروش و داخل برگه گارانتی دستگاه ذکر شده است بعد از جدا کردن تمامی نوار پلمپ ها ، شروع به نصب قطعات پرینتر ، سینی ها ، کارتریج و ... نمایید .

پس از انجام این مراحل پرینتر آماده ی نصب شدن به رایانه می باشد . در این مرحله آنتی ویروس و فایروال های کامیوتر را غیر فعال نمایید برای انجام این کار کافیست از قسمت کنترل پنل و قسمت مربوطه به فایروال ها وارد شوید در صورت عدم موفقیت می توانید از شرکت ارائه دهنده ی نرم افزار راهنمایی بگیرید . سپس در مرحله ی بعد نرم افزار نصب پرینتر که بر روی یک سی دی داخل جعبه آن قرار گرفته است را داخل درایور کامپیوتر قرار دهیدو منتظر بمانید تا سی دی به صورت اوتوران شروع به نصب کند در صورت عدم راه اندازی بصورت اتوران می توانید با ورود به برنامه های سی دی قسمت نصب را را انتخاب کرده و سپس به صورت دستی برنامه نصب و راه اندازی پرینتر را اجرا کنید .

 به این نکته توجه کنید که تا زمان نصب کابل دیتا یا همان USB دستگاه خاموش باشد و فقط زمان نصب و در صورت درخواست نرم افزار جهت اتصال پرینتر باید آن را روشن کنید . در صورت نصب دستگاه به صورت شبکه و یا نصب نرم افزارهای حرفه ای دیگر می بایست مراحل نصب توسط متخصص رایانه انجام گردد . در ادامه نصب ، نرم افزار از شما درخواست اتصال دستگاه می کند در این مرحله باید کابل دیتا را به کامپیوتر متصل کرده و دستگاه را روشن کنید .
پس از نصب کامل نرم افزار و پس از اینکه عبارت Finish بر روی صفحه نمایش داده شد مراحل نصب به پایان رسیده وشما باید مجددا رایانه راراه اندازی کنید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()